Na I Krajową Konferencję Stowarzyszenia Ułamków przyjechały ułamki: 1/6 , 2/5 , 3/4 , 3/7 , 4/5 , 2/7 , 1/2 , 10/11. W których sektorach powinny zająć one miejsce ? .
SEKTOR A ułamki mniejsze niż 3/5
SEKTOR B ułamki większe niż 3/5

2

Odpowiedzi

2010-03-29T14:39:46+02:00
1/6<3/5
2/5<3/5
3/4 >3/5
3/7<3/5
4/5>3/5
2/7<3/5
1/2<3/5
10/11>3/5
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T14:40:43+02:00
Do sektora A nalezą 1/6,2/5,3/7,2/7,1/2
do sektora B 3/4,4/5,10/11
7 4 7