Odpowiedzi

2009-10-31T15:27:14+01:00


Wiesz że wypadkowa siły grawitacji i siły którą ty działasz nadaje ciału przyspieszenie o wartości . Masz podaną masę, wiec możesz bez problemu obliczyć wartość siły wypadkowej.
Wiesz że
Masz wypadkową, siłę grawitacji potrafisz obliczysz więc pozostaje obliczenie siły którą ty działasz. Mnożysz wynik razy drogę i masz już wykonaną pracę.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T15:29:34+01:00
F= 5N
m=10kg
t=5s

W=F*s
F=m*a
a=F/m=½m/s²
s=(at²)/2=6,25 m
W=5*6,25=31,25 J
3 3 3