Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T14:41:25+02:00
Niebieski kolor oczu to cecha recesywna, ozanczamy je: aa, krzyżówka z takiej pary rodziców będzie 4 razy aa, czyli wszystkie dzieci będą miały również oczy niebieskie.
Genotyp: 4 razy aa
Fenotyp: 4 razy niebieskie oczy
1 5 1
2010-03-29T14:42:52+02:00
Dzieci będą mieli także oczy niebieskie lub zielone ewentualnie nie będą mieli na pewno ciemnych ponieważ żadne z nich nie miało takiego koloru
2 1 2