Odpowiedzi

2010-03-29T14:44:07+02:00
1.-
2.Dobrawa
3.Czechy
1 5 1
  • czez
  • Rozwiązujący
2010-03-29T14:44:16+02:00
1.Światowit
2.Dobrawa
3.Czechy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T14:49:50+02:00
1- Światowid
Wołos (Weles)- władca magii, klątwy, przysięgi, zaświatów, bydła i raju (czyli Nawii).

-Swaróg- bóg Słońca. Miał 3 synów: Swarożyca (ogień ofiarny i domowy), Dadźboga (dawca bogactw), Radogosta (Redigosta lub Radosta- np w Górach Świętokrzyskich jest Góra Radostowa).
2 Dobrawa
3. Czechy
1 5 1