Zastap synonimami z jezyka literackiego
chudzielec.............
kudły...............
drągal..........
tyka.............
pulpet............
kulfon.......
grubas..............
mikrus............
dryblas.......
mizerota........
zad2
dopisz po 5 przymiotników
twarz
czoło
oczy
nos
usta
włosy
brwi
uszy
sylwetka

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T15:33:08+01:00
Chudzielec - chudy
kyudły - kudłaty
drągal - wysoki
tyka - szczupły
pulpet - grupy
kulfon - ?
grubas - przy tuszy
mikrus - mały
dryblas - duży
mizerotka - mizerna
Zad 2
twarz - okrągła, pełna, pociągła, szczupła, pucołowata
czoło - wypukłe, płaskie,
nos - długi, duży, niewielki, zgrabny, mały, prosty, zadarty, krzywy, garbaty, wąski, perkaty, płaski, szeroki, orli, spiczasty, haczykowaty
usta - malinowe, wąskie, szerokie, pełne, drobne, duże, małe, wydatne,
włosy - długie, krótkie, średnie, gęste, bujne, rzadkie, puszyste, przylizane, kręcone, proste, falujące, rozpuszczone, upięte, splecione
brwi - gęste, rzatkie, krzaczaste,
uszy - odstające, zgrabne,
sylwetka- smukła, duża, płaska, ładna, zgrabna, gruba, niezgrabna
Mam nadzieje, że pomogłam ;)
2 4 2
2009-10-31T15:34:18+01:00
Chudzielec- szczupły
kudły-włosy
drągal-wysoki
tyka-niski
pulpet-gruby
kulfon- gapa
dryblas- wysoki i szczupły
mizerota-chudzina, niski drobny


twarz-pomarszczona, stara, piekna, lśniąca,świeża
czoło- zmarszczone, niskie, wysokie, małe, duże
oczy- niebieskie, brązowe, piwne, duże, skośne
nos-garbaty, mały, duży , krzywy, zadarty
usta-całuśne, duże, małe, pomalowane,
włosy- przetłuszczone, krótkie, długie, zniszczone, proste, lokowane
brwi-długie, krótkie, nierówne
uszy-przyległe, odstające, małe, brudne , duże
sylwetka-szczupła, zgrabna, zaokrąglona, gruba
2 5 2
2009-10-31T15:40:30+01:00
Chudzielec - szczupła osoba
kudły- włosy , sierść
drągal- .
tyka - szczupłą osoba
pulpet - ktoś 'przy kości'
kulfon - .
grubas - ktoś 'przy kości '
mikrus- .
dryblas - ktoś wysoki .
mizerota - ktoś szczupły , niekorzystnie wyglądający .

twarz- pociągła , owalna , blada
czoło- duże , odkryte , przykryte włosami
oczy - duże , niebieskie , głębokie
nos - zgrabny , mały , zadarty
usta- pełne , wąskie , czerwona
włosy - długie , krótkie , brązowe
brwi - szerokie , wąskie , ciemne
uszy - odstające , duże , przekłute
sylwetka - szczupła , zgrabna , ładna
1 4 1