Matematyka 6 klasa prosze o odpowiedż chociasz na jedno za oby dwa daje naj.
1.Oblicz ile drutu potrzeba na na wykonanie szkieletu prostopadłościanu o wymiarach 8cm x o,2dm x 0,06m?
2.Oblicz ile farby(puszek) potrzeba na pomalowanie 5 ścian sali,która jest sześcianem o krawędzi 4m,jeżeli jedna puszka wystarcza na pomalowanie 5m2 ściany

2

Odpowiedzi

2010-03-29T14:50:19+02:00
1)4*6cm+2*2cm+2*8cz=44cm
2)4m*4m*5=80m²
80:5=16

Odp Potrzeba 16 puszek farby i 44 cm drutu.

=]]
momisia
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T14:54:35+02:00
Zad1.
8cm
0.2dm = 2 cm
0,06m = 6 cm

8*4 + 2*24 + 6*4 = 32 + 8 +24 = 64 (cm)
odp: potrzeba 64 cm drutu

zad2.
p= 5*4² = 5 * 16 = 80
80 : 5 = 16

odp: potrzeba 16 puszek farby
1 1 1