Odpowiedzi

2010-03-29T14:57:52+02:00
Ogłoszenia!
Dnia 23 kwietnia bierzącego roku o godzinie 13;30 na dużej sali gimnazstycznej odbędą sie eliminacje do zawodów między szkolny.Zainteresowanych prosimy o przybycie.Za zajęcie jakiegoś miejsca w zawodach uczeń dostanie nagrude
Samorząd SZkolny
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T14:59:19+02:00
Ogłoszenie!

Uwaga uczniowie są eliminację na zawody..............(tutaj wpisz jakie zawody np.siatkówka). Wszystkich chętnych prosimy o przyjście na salę gimnastyczna..........(tutaj wpisz jaka szkoła) o godzinie 15:30. Najlepsi wyjadą na zawody do Rzeszowa. Więcej informcji można dowiedzieć się od pana............(tutaj wpisz imie pana od wf).
Samorząd Szkolny!

Mam nadzieje ze pomogłam!