Odpowiedzi

2010-03-29T14:59:16+02:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszamy Panią Dyrektor na Zawody Międzyszkolne.Odbędą się one 17.04.2010r. na sali szkolnej w godzinach od 9:30 do 12:00.
Miło będzie Panią zagościć na tej imprezie.

kl.Va
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:00:29+02:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam Panią dyrektor.............(imie i nazwisko pani dyrektor) na międzyszkolne zawody, które odbędą się dnia 15 kwietnia 2010 roku o godzinie 13:30 w .............(tutaj miejsce gdzie sie odbeda).
podpis
1 5 1
2010-03-29T15:02:29+02:00
Zaproszenie:
Serdecznie zapraszam dyrekcje szkoły na zawody międzyszkolne w piłce nożnej. Które odbędzie się 30 marca 2010 roku o godzinie 12:30.
Serdecznie zapraszamy