Pomocy!!! Procenty!!! To tylko dwa zadania (ŁATWE!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
1.Oblicz, używając ułamków zwykłych.
a) 14% liczby 1,5.
b) 28% liczby 0,25.
c) 55% liczby 4,5.
d) 92% liczby 9,75.

2.Oblicz, używając liczb dziesiętnych.
a) 110% liczby 100.
b) 120% liczby 150.
c) 104% liczby 75.
d) 145% liczby 32.
e) 180% liczby 9.
f) 160% liczby 3,5.

Proszę o to, aby były obliczenia np. ( to jest tylko przykład!!!!!!!) a) 8% liczby 50=0,08*50=4,50 ( to przykład ) i licze na takie coś. Jak nie to -------> SPAM!!!!



2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:06:08+02:00
A)14% liczby 1,5=14/100*1,5=0,21
b)28% liczby 0,25 = 28/100*0,25=0,07
c)55% liczby 4,5=55/100*4,5=2,475
d)92% liczby 9,75=92/100*9,758,97
14/100 - ułamek zwykły

a)110% liczby 100=1,10*100=110
b)120% liczby 150=1,20*150=180
c)104% liczby 75= 1,04*75=78
d) 145% liczby 32=1,45*32=46,4
e) 180% liczby 9=1,80*9=16,2
160% liczby 3,5=1,60*3,5=5,6



1 5 1
2010-03-29T16:02:37+02:00
1.Oblicz, używając ułamków zwykłych.
a) 14% liczby 1,5.
14/100 *1 i5/10 =21/100
b) 28% liczby 0,25.
28/100*25/100=7/100
c) 55% liczby 4,5.
55/100*45/10=2475/1000
d) 92% liczby 9,75.
92/100*975/100=897/100

2.Oblicz, używając liczb dziesiętnych.
a) 110% liczby 100.
1,1*100=110
b) 120% liczby 150.
1,2*150=180
c) 104% liczby 75.
1,04*75=78
d) 145% liczby 32.
1,45*32=46.4
e) 180% liczby 9.
1,8*9=16,2
f) 160% liczby 3,5.
1,6*3,5=5,6
1 1 1