Odpowiedzi

2010-03-29T15:06:54+02:00
A)
v=πr²h+⅓πr²h=
π×4²×5+⅓π×4²×3=
80π+16π=96πj.³

pole=πr²+2πrh+πrl=π×4²+2π×4×5+π×4×5=16π+40π+20π=76πj.²
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:11:44+02:00
Oblicz Pole calkowite stozka

H = 6
śr= 4√3

Pc= πr²+πrl

2r=4√3/:2
r=2√3


H²+r²=l²
6²+(2√3)²=l²
36+12=l²
l²=48
l=√48
l=√16*3
l=4√3
CHYBA CI SIĘ POMYLIŁY WYNIKI NIE 96 A 36

Pc=π(2√3)²+π2√3*4√3=12π+24π=36πcm²

V=⅓πr²*H
V=⅓π(2√3)²*6=24cm³







W ZAŁĄCZNIKU ZAD.13a)