1.Lasy często zalewane wiosennymi przyborami wód, występują w Puszczy Białowieskiej?
2.Największe miasto na Nizinie Podlaskiej?
3.Rozległe nieckowate obniżenie terenu otoczone wzniesieniami?
4.Najniższa warstwa lasu?
5.Obszar chroniony mniejszy niż park narodowy?
6.Bardzo żyzne gleby?

Proszę o bardzo szybką odpowiedź...PROSZĘ....:)***

2

Odpowiedzi

2010-03-29T15:06:28+02:00
1.łęgowe
2 Białystok
3 kotlina
4ściółka
5rezerwat
6czarnoziemy
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:42:35+02:00
1.łęgowe
2. białystok
3. kotlina
4. ściółka
5. rezerwat
6. czarnoziemy
6 3 6