Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:07:08+02:00
D=a√2

a)

d=5√2

b)

d=3√2√2
d=3*2
d=6

c)

d=5√3√2
d=5√6

d)

d=0,5√2√2
d=0,5*2
d=1

e)

d=3,5√2

3 3 3
2010-03-29T15:10:04+02:00
A)d=a√2
d=5√2
b)d=3√2*√2
d=6
c)d=5√3*√2
d=5√6
d)d=0,5√2*√2
d=1
e)d=3,5√2
2 3 2
2010-03-29T15:12:48+02:00
D=przekątna kwadratu
d=a√2

a)5
d=a√2
d=5√2

b)3√2
d=3√2*√2
d=3√4
d=3*2
d=6

c)5√3
d=5√3*√2
d=5√6

d)0,5√2
d=0,5√2*√2
d=0,5*√4
d=0,5*2
d=1

e)3,5
d=3,5*√2
d=3,5√2
2 3 2