Odpowiedzi

2009-10-31T15:31:55+01:00
Możesz napisać np. taką historyjke że znalazłaś bezdomnego wygłodzonego brudnego rannego itd. psa i szukałas jego własciciela , nikt sie nie zgłoasił jednak ty się z tego cieszyłas bo przywiązałas się do niego, nadałas mu jakieś imie, itd. i że teraz jest twoim najlepszym przyjacielem.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T15:41:05+01:00
Mam psa. Ona nazywa się Saba. Saba jest duża, a jej futro jest brązowo-czarne. Jest owczarkiem niemieckim i ma cztery lata.
Saba mieszka z nimi w domu, ale w ciągu dnia przebywa w ogrodzie. Zazwyczaj je psią kjarmę, ale czasami dostaje kości i mięso.
Po południu Saba i ja chodzimy na długie spacery. Saba lubi bawić się piłką. Lubi także, kiedy żucam jej patyki. Czasami chce pogonić kota, więc muszę na nią bardzo uważać. Saba cześto bawi się z innymi psami i naprawdę to uwielbia. Ludzie czasami boją się Saby, bo jest duża, ale nigdy nie jiest agresywna.
Saba jest prawdziwym przyjacielem- zawsze szczeka i strzeże naszego domu. Ona kocha nas, a my ją też kochamy.
1 4 1