Odpowiedzi

2010-03-29T15:18:47+02:00
Synonimy
lapidarny-treściwy,zwięzły
paradoksalny-dziwny,niecodzienny
rubaszny-grubiański,figlarny,bezceremonialny
kunsztowny-finezyjny,szczegółowy
antonimy
lapidarny-rozwlekły,rozciągnięty
paradoksalny-normalny,zgodny ze standardem
rubaszny-taktowny,mający wyczucie
kunsztowny-paskudny,beznadziejny
51 2 51
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:19:16+02:00
LAPIDARNY
Synonim:
krótki, zwięzły, lakoniczny, oszczędny
Antonim:
rozwlekły, kilometrowy, przewlekły,

PARADOKSALNY
Synonim:
absurdalny, nielogiczny
Antonim:
normalny,zgodny ze standardem

RUBASZNY
Synonim:
bezceremonialny, dosadny, niewyparzony, grubiański, pikantny, rubaszny, soczysty
Antonim:
taktowny, mający wyczucie

KUNSZTOWNY
Synonim:
cacy, cudny, cudowny, estetyczny, kunsztowny, ładny, piękny, przepiękny, prześliczny, śliczny
Antonim:
paskudny, beznadziejny
59 4 59