Odpowiedzi

2010-03-29T15:31:10+02:00
Ad.1 Gdyż na USA zaatakowała Japonia i postanowili dołączyć do wojny.
Ad. 2 Głównie dostarczali broni żywności i ubrań do państw alianckich ale także mieli niewielki udział we wszystkich akcjach aliantów.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:40:28+02:00
USA przystąpiło do wojny gdy w 7.XII. 1941 roku Japonia zaatakowała amerykańską bazę Pearl Harbour. Amerykanie przyczynili się do zwycięstwa nad III rzeszą pokonując Japonię w 2 września 1945 roku. Pozbawiajac Niemcy jednego sojusznika, a poza tym dostarczali żywność i broń, walczacym z Związkiem Radzieckim.
10 3 10