Odpowiedzi

2010-03-29T15:07:40+02:00
Napewno alkohol, papierosy, narkotyki itp.
starać się jeść mało słodyczy a więcej owocow i warzyw ;) ;*
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:09:41+02:00
W nadmiarze nie powinno się spożywać:

-tłuszczów pochodzenia zwierzęcego
-alkoholu
-słodyczy
-nikotyny
-leków

nie powinno się spożywać:

-narkotyków
-nieznanego pochodzenia leków
5 2 5
2010-03-29T15:19:09+02:00
W nadmiarze nie powinniśmy spożywać słodyczy np. cukierków, batoników, ciastek a także alkoholu, papierosów
W ogóle nie powinniśmy pić coca-coli i jeść chipsów oraz spożywać narkotyków
2 5 2