Odpowiedzi

2010-03-31T23:27:48+02:00
C+O2--->CO2
CO2 +H2O----->H2CO3
Ca +O2 ------>CaO
CaO +H2O------Ca(OH)2
Ca +H2CO3------CaCO3 +H2
CaO +H2CO3-------CaCO3 +H2O
Ca(OH)2 H2CO3-----CaCO3+ 2 H2O
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T00:15:49+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
C + O2---->CO2
2Ca + O2---->2CaO
CO2 + H2O---->H2CO3
CaO +H2O---->Ca(OH)2

CaO + CO2---->CaCO3
H2CO3 + Ca---->CaCO3 + H2
H2CO3 + CaO---->CaCO3 + H2O
H2CO3 + Ca(OH)2---->CaCO3 + 2H2O
2 5 2