Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:18:35+02:00
Dodatnie . :
- piękne
- kolorowe
- cenne
- artystyczne
- zabawne
- ładne
- profesjonalne
- bezcenne

ujemne . :
- brzydkie
- tanie
- nieprofesjonalne
- okropne
- beznadziejne


więcej nie wymyśle . : p
4 5 4
2010-03-29T15:19:49+02:00
Dodatnio:
dobry
fantastyczny
świetny
wspaniały
urzekający
energetyczny
pozytywny
życiowy
spokojny
piękny
zmysłowy
Ujemnie:
nieładny
szary
zimny
(więcej nie przychodzi mi do głowy)

2 4 2