Kto mi napisze ogłoszenie :o sprzedazy mieszkania,oznalezieniu psa,o udzieleniu koreopetycji z niemieckiego


a także
zaproszenie na nastepujące uroiczystości:dla rodziny na komunie brata , dla mieszkańców na wystawę staroci , dla uczniów na szkolny spektakt teatralny
jak kos nie wie niech napisz tylko jedno
daaammm nnnaaajjj

3

Odpowiedzi

2010-03-29T15:15:55+02:00
Znaleziono psa dziś koło godz 17 na ul. Kartuskiej w Gdańsku. Pies szedł za różnymi ludźmi. Jest średniej wielkości, czarny, krótka sierść, stojące uszy, młody, lubi dzieci.

Właściciela proszę o zgłoszenie się.
  • duna
  • Początkujący
2010-03-29T15:17:37+02:00
Dom na sprzedaż ! Piękny i duży , koloru zielonego . Ma dziesięć pokoi , w tym cztery łazienki . Niedawno był remontowany . Atrakcyjna cena : 95 000 . Kontakt pod numerem telefonu : 789-590-102 . Willa mieści się w Kołobrzegu na ul. Polnej 11 .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:35:27+02:00
Sprzedam!
Sprzedam willę która ma: 6 pokoi, 4 łazienki, 1 kuchnię, posiada basen i duży ogród oraz salon. Tel. 668 432 578 (cena do uzgodnienia)

Ogłoszenie!
Znalazłam psa owczarka niemieckiego, wczoraj na ul. Kwiatowej ok. godz. 16
Proszę o skontaktowanie tel. 661 359 448

Ogłaszam, że mogę udzielić korepetycji z j. niemieckiego, w godzinach 15:00
do 16:30 w dniach środa-piątek. Tel. 667 354 281

Niniejszym wraz z Rodzicami mam zaszczyt zaprosić W.P. Elżbietę.............i Marka ............ z dziećmi na uroczystość przyjęcia Pierwszej Komunii Świętej
w dniu 23 maja 2010r. o godz. 11:30 w kościele ......
Dom uroczystości.........

tylko tyle myślę że pomogłam.:)
1 5 1