Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:16:16+02:00
Zawód jakim jest Okulista jest bardzo trudny. Musi on delikatnie i dokładnie badać oczy by jego diagnoza była odpowiednia i by pacjent miał odpowiednie okulary lub soczewki. Okulista jest zawodem bardzo trudnym więc tylko wykształceni ludzie mogą starać się o ten zawód. Każdy okulista musi sumiennie wykonywać swoje obowiązki i nie może ich lekceważyć.Pomaga on ludziom w ich problemach ze wzrokiem np. wypisuje witaminy i dba by pacjentowi się polepszyło.
4 4 4
2010-03-29T15:19:32+02:00
Praca okulisty polega na prawidłowym rozpoznaniu wady wzroku i doborze okularów korygujących rozpoznaną wadę.
6 2 6