Odpowiedzi

2010-03-29T15:17:56+02:00
Uwaga :
Dnia 18.10.br. ok godziny 13;oo w centrum miasta koło fontannny znaleziono psa .Małego kundelka z łatka na lewym oku i czerwoną obroża .!
Właściela prosimy o kontakt pod numerem 678546322 lub pod adresem Akacjowa 12.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:30:21+02:00
ZAPROSZENIE:
1. serdecznie zapraszam, na I Komunię świętą, która odbędzie się 3.05.2010r w Parafii św. Anioła Archanioła w (np : Gorlicach)
(TWÓJ PODPIS) ;)
OGŁOSZENIA:
2. SPRZEDAM!!!
Mieszkanie 60 / 80, 4 pokoje mieszkalne ponadto:
- łazienka
- kuchnia
- toaleta
- spiżarnia
- piwnica
Cena do ustalenia
Tel. 5642915843
(TWÓJ PODPIS) ;)

3. UWAGA!!!
informuje o znalezieniu psa, maści czarno - białej, rasy husky.
Właściciela proszę o kontakt pod numer tel.5642915843
(TWÓJ PODPIS) ;)

4. SERDECZNIE INFORMUJĘ
o udzieleniu korepetycji z języka niemieckiego w dniach: środa, czwartek o godzinie 13:00. Korepetycje ważne do: 10.06.2010r. Chętnych proszę o kontakt pod numer tel. 5642915843
(TWÓJ PODPIS) ;)

Myślę, że będzie naj ;pp

1 5 1
2010-03-29T15:31:56+02:00
ogłoszenie

spszedam mieszkanie.

3 pokoje, 1 toaleta,salon, w bardzo dobrym stanie.
wyposażenie gratis .

polecam.

znalazłam psa
wczoraj w parku znalazłam psa, czarnego w białe łatki
bardzo prosze o
kontakt:ul .........nr domu..........nr tel......

korepetycje

udziele korepeycji, każdemu chętnemu
prosze o kontakt:nr tel............
2 5 2