Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T15:17:58+02:00
POsprzątaj pokój!
Umyj ręce!
Odrób zadanie!
POMÓŻ SIOSTRZE!
Ułóż buty!
Zamknij drzwi!
pobaw się z psem!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:18:32+02:00
Razkaz:
bojowy
dzienny
jako polecenie

masz przykłady takich zdań z polaka bo nie wiem o co chodzi ^^
Posprzątaj w pokoju !
Kup pomidory!
Zaszyj dziurę!
Przyszyj guzik!
Zamilknij!
Odpowiadaj!
Nie krzycz!
Nie pisz po ławce!
Nie graj w tą grę!
Nie myj podłogi tą szmatą!