W akwarium hodujemy ryby , a w terrarium gady i płazy. Można w nim hodować również i inne małe zwierzęta , na przykład chomiki .Terrarium podobne jak akwarium , nie ma górnej ściany .Oblicz powierzchnię prostopadłościannego terrarium o podstawie 50 cm x 40 cm i krawędzi bocznej równej 70 cm.

3

Odpowiedzi

2010-03-29T15:18:54+02:00
A=50
b=40
c=70

Pfigury=(50x40) + 2(40x70) + 2(50x70)
Pf=200+ 5600+7000
Pf=7200+5600
Pf=12800
2010-03-29T15:19:42+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:21:13+02:00
a=50cm
b=40cm
c=70cm

Pole figury=(50x40) + 2(40x70) + 2(50x70)
Pole figury=200+ 560+700
Pole figury=900+560
Pole figury=1460cm2
1 1 1