Odpowiedzi

2009-10-31T15:42:10+01:00
Http://www.sciaga.pl/tekst/75534-76-znaczenie_protistow_w_przyrodzie_i_organizmie_czlowieka

Tutaj cos znajdziesz ;*
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-31T17:37:03+01:00
-Protistów roślinopodobnych stosuje sie je jako srodek do oczyszczania wod,nawóz oraz jako srodek do uzyzniania gleby.Dla ludzi jest to Agar pozyskiwany z krasnorostów, stosowany jest w przemyśle piekarniczym i cukierniczym,zastosowanie ma tez jako dodatek do galaretek w medycynie.
- śluzowce wydzielając na zewnątrz enzymy trawienne, zapewne odrobinę przyczyniają się do jej rozkładu
1 5 1