Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T15:21:47+02:00
Ten obraz przedstawie chmury na błękitnym niebie.Małe jeziorko koło którego rosną różne rodzaje traw. W oddali widać piękny krajobraz.

Dasz naj ????błagam cię....
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:22:01+02:00
Obraz który jest przedstawiona na załączniki to krajobraz wiosenny. Jest bardzo kolorowy i przedstawia nam cisze i spokój.
Ten obraz jest w kolorach ciepłych które pozwalaja nam sie skupić na danych nam szczegółach. Na tym obrazie przedstawione są białe chmury na niebieskim tle. Nieduże jeziorko ładnie przystraja Ciepła atmosferę.
Nieduży ciepły wietrzyk porusza trawę. Błekitne niebo przypomina nam długo zawijającą sie rzekę.
Uważam że to zdjęcie jest ciepłe i dobrze sie na niego patrzy.

Mam nadzieję ze pomogłam!
1 5 1