Odpowiedzi

2010-03-29T15:22:14+02:00
125*125=15625m2
1ha=100m*100m
1ha=10000m2

15625m2/10000m2=1,5625ha

Odp: Ten obszar ma 1,5625ha powierzchni.
2010-03-29T15:24:44+02:00
A - długość boku = 125 m
P - powierzchnia obszaru = a² = 125 razy 125 = 15625 m²
1 ha = 10000 m²
15625/10000 = 1,5625 ha
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:25:07+02:00
Pole kwadratu
P=a²
a=125m
P=125²
P=125*125
P=15625m²

1ha-10000m²

15625m²:10000m²=1,5625ha

odp.obszar ma powierzchnię 1,5625 hektara