1. How often do young people in Poland do out eat ? - (jak często młodzi ludzie chodzą zjeść ? ) - odpowiedź na pytanie w paru zdaniach (nie z translatora!)

2.What food do you like most? - (jakie jedzenie lubisz najbardziej ?) - odpowiedź na pytanie w paru zdaniach (nie z translatora!)

3. napisz nazwy trzech rzeczy jakie można kupić w każdym sklepie:
*shoe shop-
*clothes shop
*market stall
*kiosk
*jewellery shop
*department store
*electrical shop

4. wybierz pięć sklepów z ćwiczenia wyżej(ćw.3) i napisz, co można w nich kupić. (nie z translatora!)

5.Opisz obrazki po angielsku w paru zdaniach (nie z translatora!)
1. Na obrazku jest dziewczyna , która ma na sobie niebieski T-shirt , białą spónicę i brązowy pasek.
2. Na obrazku jest dziewczyna , która ma na sobie elegancką sukienkę o niebieskim kolorze i złote buty.
3.Na obrazku jest mężczyzna , który ma na sobie niebieską koszulę z granatowym krawatem oraz z siwym garniturem.


+daję najlepszą ! proszę odpowiedzi na wszytskie pieć zadań.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:53:40+02:00
1. They're going out eat when they are hungry. ( nie da się w kilku zdaniach ;o )
2. I like pizza and fruit, because friuts are healthy and they haven't any calories.
3. shoe shop- shoes, shoelaces (sznurówki), shoe polish (pasta do butów)
clothes shop- tops, t-shirts, dress
market stall- vegetables, fruits, candys
kiosk- magazines, pens, tickets
jewellery shop- bracelets, earrings and small chains
department store - clothes, food, cosmetologies
electrical shop0- light bulbs, cables,
4. In clothes shop may buy T-shirts and dresses.
In market stall may buy everythink.
In kiosk may buy different newspapers.
5. 1. In the pictrue I see a girl. She has blue T-Shirt, white skirt and brown belt.
2. In a pictrue I see an elegant girl. She has blue,elegant dress and beautiful, gold shoes.
3.In the pictrue I see a man. He has blue shirt with dark blue tie and grey suit.
1 4 1
2010-03-29T18:12:49+02:00
ZADANIE 3.
1. shoe shop- buty (shoes), skarpetki (socks), buciory robocze (buts)
2.clothes shop - koszulka (t-shirt), spodnie ( trousers) bbluza (sweatshirt)
3.market stall - ogóras ( cucumber), pomidor ( tomato), pyr (potato)
4. kiosk - gazeta ( newspapper), czasopismo (magazine), gumki (comdoms)
5.pierścionek ( ring ), kolczyki ( earrings ), bransoletka ( bracelet )
6. electrical shop - kabel (cabel), wtyczka (plug), zarowka ( light bulb )

ZADANIE5.
1. On the picture i see young girl. She's wearing blue t-shirt, white skirt and brown belt.
2. girl on the picture has short elegant blue dress.
3. On the picture i see young nice man. He's wearing in bule shirt with dark blue tie. He has grey suit.


ZADANIE 1 - young people are eating only when they have a free time. Sometimes that's only 2 times a day.

ZADANIE 2 - my fauvorite eat is pizza.
1 5 1