Odpowiedzi

2009-10-31T18:31:42+01:00
-> Ze względu na jego rozległe podboje,
-> Bardzo przemyślaną politykę wewnętrzną
-> To, co wniósł do kultury
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T20:08:49+01:00
1 ze względu na jego młody wiek
2 na obszar jakie zdobył i w jakim sopniu rozszarzył garnicę państwa
3 ze wzgledu na jego ogromny talent na dowództwem wojska
4 na wiel wygranych bitew
1 3 1
2009-10-31T20:12:36+01:00
- Świetny strateg
- Doskonały dowódca wojsk
- Podbił bardzo dużo ziem
1 3 1