Pliss pomoc!
1.Najwyzszy punkt Ziemi-to szczyt Mount Everest.Ma on 8848 m n.p.m. Najwieksza depresja jest w Izraelu i ma -404m p.p.m.Jaka jest roznica miedzy najwyzszym,a najnizszym punktem na Ziemi?
2.Oblicz srednia temperature tygodnia,jezeli srednie temperatury od pon. do niedz. byly rowne:
a)-4°C,-5°C,-8°C,0°C,1°C,2°C,0°C
b)3°C,1°C,0°C,-1°C,-10°C,-14°C,-7°C
3.Pan Jan kupil 13 akcji przedsiebiorstwa WIK i 15 akcji przedsiebiorstwa AM.Na kazdej akcji WIK stracil 6 zl,a na akcji Am zyskal 5zl.Czy pan Jan zyskal,czy stracil?
POMOC!Help Me!Hilfe XDD

2

Odpowiedzi

2010-03-29T15:29:38+02:00
1.
8848m+404m=9252m
2.
a) -2C
b) -4C
3.
WIK: -78zł
AM: 75zł
Różnica: -3zł
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:30:44+02:00
1.
8848m n.p.m. + 404 m p.pm.= 9252m

2.
[-4+(-5)+(-8)+0+1+2+0]=-14
-14 :7= -2 <stopni C> (srednia temp.)

[3+1+0+(-1)+(-10)+(-14)+(-7)]=-28
-28:7=-4 <stopni C> (srednia temp.)

3.
13x(-6)+15x5=-78+75=-3
pan jan stracila 3 zl.
1 5 1