Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:33:28+02:00
M(CuO)=64u+16u=80u
M(Fe₂O₃)=56u*2+16u*3=160u
M(Na₂CO₃)=23u*2+12u+16u*3=106u
M(H₂SO₄)=1u*2+32u+16u+4=98u
M(Ca(OH)₂)=40u+1u*2+16u*2=74u
M(Fe₂(SO₃)₃)=56u*2+32u*3+16u*9=352u
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T15:42:18+02:00
MCuO=64u+ 16u= 80u
mFe2O3= 2* 56u + 3* 16u= 112u + 48u= 160u
mNa2CO3=2* 23u + 12u + 3* 16u= 46u + 12u +48u = 106u
mH2SO4= 2* 1u + 32u + 4* 16u= 2u+ 32u+ 64u= 98u
mCa(OH)2= 40u + 2*16u + 2*1u= 74u
mFe2(SO3)3= 2* 56u + 3* 32u + 9*16u= 112u + 96u +144u= 352u