Odpowiedzi

2010-03-29T15:26:43+02:00
1 baczność
2 stać
3 cisza
4 atak
5 padnij
6 do boju
7 za broń
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:27:14+02:00
Bacznośc !

kolejno odlicz . !

spocznij !

czołem klasa !

w prawo zwrot !

w lewo zwrot !

odmaszerować !


tylko tyle mi na myśl przychodzi . ; dd
pozdrawiamm . !
2010-03-29T15:27:57+02:00
1. baczność
2. spocznij
3. marsz
4. pal!
5. ognia!
więcej nie znam...