Dokończ zdanie: Najbardziej lubię, gdy nauczyciel jest... . Takie zadanie otrzymało dwustu uczniów, każdy miał wpisać tylko jedną cechę. 24% uczniów odpowiedziało ' sprawiedliwy'., 11% 'sympatyczny', 20% odpowiedziało 'niewymagający' i tyle samo uczniów odpowiedziało 'wymagający'. Przeciętnie co dwudziesty uczeń wpisał odpowiedź 'nieobecny', a 13 uczniów podało różne inne odpowiedzi. Pozostali uczniowie nie odpowiedzieli na to pytanie. Ilu ich było?

Ps. Proszę o szybką odpowiedzi i wszystkie działania. Z góry dziękuję.

3

Odpowiedzi

2009-10-31T15:50:43+01:00
24+11+20+20+5=85% 100%-85%=15% 200 * 15% =30 30-13=17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T15:50:57+01:00
Sprawiedliwy- 24/100 x 200= 48
sympatyczny 11/100 x 200=22
niewymagający- 20/100 x 200=40
wymagający-40
nieobecny 200:20=10
inne-13
suma głosujących-48+22+40+40+10+13=173
bez odpowiedzi- 200-173=27
Czyli odpowiedź to 27 ;)
Gdybyś miała wątpliwości co do wyniku końcowego to z tyłu podręcznika masz odpowiedzi ;P
1 5 1
2009-10-31T15:56:02+01:00
24+11+20+20+5=85% 100%-85%=15% 200 * 15% =30 30-13=17
; )