Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:30:15+02:00
Pozwalają na zachowanie równowagi. Przewody wypełnione są śródchłonką, której ruch spowodowany obrotem głowy podrażnia włoski. Powodują one przebudzenie komórek nerwowych, w ten sposób poswalają na zachowanie równowagi
11 4 11
2010-03-29T16:30:58+02:00
Znajdujące się wewnątrz ucha kanały półkoliste odpowiedzialne są za utrzymanie równowagi oraz określenia położenia ciała względem otaczających nas przedmiotów.Każde odchylenie naszego ciała w różne strony jest przez nie rejestrowane.
92 4 92