Odpowiedzi

2010-03-29T15:30:46+02:00
X² - x - 6 = x(x-1)-6
inaczej jak ja zrobiłam to nie można tego zrobić, bo nie ma dla tych trzech liczb wspólnego czynnika.

;))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:45:55+02:00
Mozesz obliczyc delte i wtedy masz ze
x² - x - 6 =(x-3)(x+2)
ale jesli masz wyłaczyć tak jak w przykładzie to jedynie
x² - x - 6 =x(x-1)-6
1 5 1
2010-03-29T16:16:46+02:00
2(½x²-½x-3)=x²-x-6
1 5 1