Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:29:47+02:00
1.Nie można sobie pogarszać sytuacji w jakiej się znajdujesz
2.Wpaść w jakieś tarapaty
3.Nie nękać ludzi pytaniami
3 3 3
2010-03-29T15:29:57+02:00
Dolewać oliwy do ognia to znaczy pogarszac sprawę
wpaść jak po ogien czyli bardzo szybko
wziąć kogoś w krzyżowy ogień pytań czyli zadawac komuś dużo pytań (trudnych).
3 4 3
  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T15:30:23+02:00
Dolewać oliwy do ognia - spowodować jeszcze większe rozdrażnienie, wzburzenie, podsycić czyjś gniew, pogorszyć sytuację
wpaść jak po ogien - tzn. zjawić się gdzies na chwilke i szybko wyjsc
wziąć kogoś w krzyżowy ogień pytań - arzucić kogoś szeregiem pytań szybko następujących po sobie, zadawanych dla wydobycia zeznań i dla ich kontroli przez porównywanie odpowiedzi
2 5 2