Odpowiedzi

2010-03-29T15:57:07+02:00
Pani w szkole zorganizowała nam klasową wycieczkę do Warszawy.Każdy z niecierpliwością czekał na wyjazd.
Wreszcie nadszedł ten dzień.Pogoda była piękna.Słońce wyświecało zza chmur. W końcu dotarliśmy na miejsce.W oddali było widać Pałac Kultury i Nauki.
ZPo krótkim wypoczynku w naszych domkach związanym z jedzeniem obiadu, rozpoczęliśmy wycieczkę po warszawie. udaliśmy się na Międzynarodowe Lotnisko Okęcie. Oglądaliśmy samoloty, poznaliśmy pracę pilota.
Do miejsca noclegu wróciliśmy bardzo późno. Wszyscy zmęczeni, szybko zasnęliśmy.
Następnego dnia poszliśmy na Cmentarz Powązkowskowy. Zobaczyliśmy groby wielu znanych ludzi.
Po krótkiej przerwie na posiłek, udaliśmy się do Pałacu Kultury i Nauki, zbudowanego w centrum Warszawy. Po zakończeniu wycieczki wszyscy byli bardzo zmęczeni, wiec udaliśmy się do noclegowni.
Kolejnego dnia zwiedziliśmy Starówkę i pałac na wodzie w Łazienkach. Zaraz po tych wszystkich atrakcjach wróciliśmy do noclegowni, a następnie udaliśmy sie w długą trasę do domu.