Odpowiedzi

2009-10-31T15:53:52+01:00
Męstwo, idealne,zabdane ciało
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T15:54:31+01:00
Achilles to był bóg walczący podczas wojny trojańskiej.
zginoł ponieważ miał słaby punkt, pięta.
My ludzie rówież mamy jakieś słabe punkty moim np. jest psychika nie boli mnie uderzenie lecz słowo
7 2 7
2009-10-31T15:55:48+01:00
Człowiek zyjący w dzisiejszych czasach wzoruje się na Achillesie. większość ludzi żyjących współcześnie stawia na wysportowane ciało i ładną sylwetkę, ludzie chcą być silni, by móc sprzeciwstawić się innym.
6 4 6