Odpowiedzi

2010-03-29T15:39:42+02:00
1. Zmartwychwstanie Jezusa upewnia mnie w wierze chrześcijańskiej.
2. Zwycięstwo Jezusa nad grzechem i śmiercią pomaga mi wierzyć w słowo boże.
3. Cierpienie Jezusa pomaga mi pokonywać trudności.
4. Przez chrzest mam udział w przyjęciu mnie do rodziny Chrześcijan.
5. W sakramencie pojednania staję się bliższy Jezusowi.
82 3 82
2010-03-29T15:40:15+02:00
Zmartwychwstanie Jezusa upewnia mnie że jest przy mnie.

Zwycięstwo Jezusa nad grzechem i śmiercią pomaga mi uwierzyć w to że ona naprawdę istnieje .

Cierpienie Jezusa pozwala mi zrozumieć , że to moja wina, i żałuję tego.

Przez chrzest mam udział w życiu kościoła.

W sakramęcie pojednania mogę być z Panem Jezusem na zawsze.!
90 3 90
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:50:20+02:00
1. Zmartwychwstanie Jezusa upewnia mnie, że po śmierci, będziemy mieli życie wieczne.
2. Zwycięstwo Jezusa nad grzechem i śmiercią pomaga mi nie poddawać się w czynieniu dobra.
3. Cierpienie Jezusa, było dla nas, byśmy mogli żyć potem w raju.
4. Przez chrzest mam udział w życiu katolickim społeczeństwa.
5. W sakramencie pojednania, odnawiam swą więź z Bogiem.
161 4 161
dzienki
Super odpowiedź ! Bardzo mi się podoba.