Odpowiedzi

2010-03-29T15:41:19+02:00
Bóg wymaga od nas wiary tylko w jednego stworzyciela , ponieważ jest wszechmogący Cokolwiek istnieje, oprócz Boga, jest Jego stworzeniem. Nie ma wielu bogów ani wielu bóstw. Istnieje tylko jedna Istota nieskończenie doskonała, duchowa, będąca samą Prawdą, Miłością i Pięknem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:10:00+02:00
Ponieważ bóg jesty tylko jeden.
To on dał nam swego syna na nasze podobieństwo, aby wybawić nas od grzechu. to od niego zależy ile będziemy żyli i jak. Wiernośc w Boga może sprawic,że nasze życie będzie o wiele łatwiejsze.
Kiedy wierzymy w niego wszystko może się udać;];]
Kiedy czegoś potrzebujemy do kogo się modlimy??
Oczywiście, że do niego więc on od nas tez może czegoś oczekiwać;]
proszę!!;];]
1 5 1
2010-03-29T16:13:41+02:00
Bóg wymaga wierności aby mogliśmy po śmierci pójść do nieba i być zbawionymi,on jest nam wierny i nigdy nas nie porzucił.