Odpowiedzi

2010-03-29T15:46:20+02:00
20.11.2009
Warszawa
Droga Mamusiu
Co u Ciebie słychać? Jak się czujesz? Ja się dobrze czuje po wczorajszych urodzinach. Mówię Ci było super!Nie zgadniesz kto przyszedł. Przyszła ciocia Hania z synami, Kasia, Zosia, Bartek, Łukasz, i Rysiek. Dostałam extra prezenty. Najbardziej podała mi się mówiąca lalka, którą dostałam od Zosi. Przyjęcie trwało około sześciu godzin. Po prezentach bawiliśmy się w różne zabawy: w berka, w chowanego, w kalambury, w klasy. Na koniec jedliśmy tort. Bardzo smaczny, bo babcia go upiekła. A ja jej pomagałam. Muszę już kończyć bo babcia czeka na mnie z kolacją.
Z poważaniem :
Marysia
PS Przyjeżdżaj prędzej, bo bardzo się za Tobą stęskniłam.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:05:50+02:00
Dodałam w załączniku :))

liczę na naj ;*
2 3 2