Odpowiedzi

2010-03-29T15:50:08+02:00
Partię zakładają ludzie o takich samych poglądach.Celem partii politycznych jest dążenie do zdobycia władzy w państwie.
Partie polityczne nie dążą do przyjęcia i utrzymania władzy dla samej przyjemności jej sprawowania - mają program który usiłują zrealizować.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:40:55+02:00
1 Partie polityczne zakładają ludzie aby zdobyć władzę, aby wprowadzić swoje plany w życie, pozieważ tak naprawde swoje ustawy można przeforsować w sejmie tylko wtedy gdy ma się najwięcej członków.
2 nie, chodzi o zmiany których chca dokonac, ale bez zdobycia władzy prawie niemozliwe jest wcielenie tych zmian w zycie
3 3 3