Odpowiedzi

2009-10-31T16:11:54+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T16:15:29+01:00
Jest to zatrucie pokarmowe, spowodowane przez toksynę, która jest produkowana poza organizmem człowieka przez bakterie o nazwie laseczka jadu kiełbasianego. Źródłem zatrucia jest skażona żywność. Jad kiełbasiany zawarty w pożywieniu wchłania się do krwi.
3 5 3
  • 007
  • Początkujący
2009-10-31T16:28:33+01:00
Zatrucie jadem kiełbasianym prowadzi nawet do śmierci.
Spowodowany jest on spożyciem przeterminowanej,starek konserwy. Dlatego powinniśmy najpierw sprawdzić termin ważności produktu przed zakupem.
Mam nadzieję,że pomogłam. Agnieszka z liceum 3kl.