Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:45:15+02:00
Fc=m*g
Jednostka:Niuton(N)

Licze na najlepsze:).
6 3 6
2010-03-29T15:45:25+02:00
Y=P
____
V
P – ciężar ciała (w układzie SI w Niutonach - N)
γ – ciężar właściwy substancji z której zrobione jest ciało (w układzie SI w Niutonach na metr sześcienny - N/m3)
V – objętość ciała (w układzie SI w metrach sześciennych - m3)
3 1 3
2010-03-29T15:46:36+02:00
Ciężar ciała F=mg (N)
jednostka na ciężar właściwy 1 N/m 3 = kg * m-2 * s-2
1 1 1