Odpowiedzi

2010-03-29T15:46:04+02:00
Wtedy rządzili by ludzie którzy myślą tylko o sobie i zyli bys my w ubustwie
2010-03-29T15:46:20+02:00
Do naszego kraju mógłby wpłynąc komunizm, tak jak kiedyś.
Zrobił by się ogólny chaos.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:49:29+02:00
Gdybyśmy utracili prawo do głosowania kandydaci nie mogliby dogadać się między sobą kto jakie ma obrać stanowisko co przyczyniłoby się do kłótni i walk wewnętrznych w partiach rządzie i w najgorszym wypadku w kraju a także musielibyśmy zmienić ustrój polityczny.