Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:49:12+02:00
Prowadząc zdrowy tryb życia bedziemy bardziej wypoczęci.
uprawiając sport nasze ciało nabędzie ładnej sylwetki.
zdrowy styl zycia predłuża zycie.
bedziemy mieli ładną skóre , włosy i paznokcie xp
1 5 1
2010-03-29T15:49:20+02:00
Trzeba dobrze się odrzywiać !!! Gdy będziemy dobrze się odrzywiać nie będziemy dużo chorowali. Trzeba jeśc duzo owovców i wrayw ponieważ one mają dużo witamin a witaminy są potrzebne człowiekowi.
1 5 1