Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:54:47+02:00
Tegoroczne wakacje chciałabym spędzić w Paryżu.Tu nigdy nie nudzą się spacery po bulwarach Dzielnicy Łacińskiej, wspinaczka
po stromych schodach Montmartre’u zmieniające się co dzień wystawy butików przy Polach Elizejskich i romantyczne pary flirtujące nad kanałem Saint Martin lub Sekwaną. Jest to miasto Mickiewicz i Norwida, Rousseau i Voltaire, Robespierre i Ludwika
XIV, Sartre i Piaf. Od 500 lat przyciąga ludzi wybitnych.
2010-03-29T16:03:27+02:00
Czechy-historyczna zabudowa miasta np. wzgórze hradczany,katedra św.wita,pałace,złota uliczka,most karola,-wody termalne w rajeckich teplicach u podnóża małej fatry,woda ma właściwości lecznicze,38 stponi c,-kuchnia,smażony ser ,knedliki,piwo,noclegi-można tanio wynająć kwatery lub hotel,mili i przyjażni czesi,łatwy język