Mam problem!!! :0 są nawe odpowiedzi ... pomóżcie mi wybrać poprawną! (nie szczelać) daję naj !

Ile możesz utworzyć wszystkich liczb dwucyfrowych z cyfr: 4, 7, 9? Cyfry mogą się powtarzać.
Wybierz odpowiedź
9
12
3
27
6


Ile różnych liczb trzycyfrowych nieparzystych możesz utworzyć z cyfr 1, 2, 4, 8? Cyfry mogą się powtarzać dowolną ilość razy.
Wybierz odpowiedź
24
12
6
16
120


Ile różnych trzyliterowych "wyrazów" może ułożyć dziecko z pięciu klocków z literami (na każdym klocku inna literka)? Dziecko zapisuje literki tworzące wyraz losując klocki z pudełka. Po każdym wylosowaniu literki klocek wrzuca z powrotem do pudełka.
Wybierz odpowiedź
27
36
6
125
15

Ile różnych trzyliterowych wyrazów (niekoniecznie sensownych, litery mogą się powtarzać, np. słowo ŻŻŻ!) możesz utworzyć wybierając litery ze słowa ŻÓŁW?
Wybierz odpowiedź
6
64
9
24
27


Sześciu zawodników oznaczonych kolejnymi liczbami naturalnymi (począwszy od 1) rywalizowało w trzech biegach: sprinterskim (na 100 m), średniodystansowym (5 km) oraz maratonie (ok. 42 km). Na ile sposobów dany zawodnik oznaczony nr 4 może zająć miejsca w poszczególnych biegach? Np. zapis (1, 2, 4) oznacza zwycięstwo w sprincie, 2. miejsce w biegu na 5 km i 4. miejsce w maratonie.
Wybierz odpowiedź
360
216
36
120
6

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T15:51:01+02:00
A)
44
77
99
47
74
49
34
79
97

B)
479
497
749
947
777
999
997
779
979
797


To chyba wszystkie ;))
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:55:13+02:00
W pierwszym 9
w drugim 24
w trzecim 15
w czwartym 27
w piątym 6
mam nadzieję że bedzie dobrze
3 2 3