Odpowiedzi

2010-03-29T15:50:59+02:00
Zawiadomienia !!!

Przykro Nam jest Państwa poinformować , ponieważ z powodów technicznych musimy odwołać wieczorek muzyczny pt. Polskie pieśni patriotyczne.

Przepraszamy
1 5 1
  • Luuu
  • Początkujący
2010-03-29T15:53:01+02:00
ZAWIADOMIENIE
Przepraszająco zawiadamiam iż dnia 25 marca 2010r. nie odbędzie się wieczorek pt. Polskie pieśni patriotyczne.
Wieczorek został przeniesiony na dzień 30 marca 2010r.

(twoje imię i nazwisko)



:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:00:54+02:00
Zawiadomienie!
Przykro nam poinformować państwa, że dnia 29 marca 2010 nie odbędzie się wieczorek muzyczny pt. "Polskie pieśni patriotyczne".
Wieczorek został przeniesiony na 10 kwietnia 2010r. o godzinie 18.30.
Serdecznie zapraszamy
MGOKiR ( Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury i Rekreacji) w __________ (tu wpisujesz nazwę swojego miasta)
1 5 1