Odpowiedzi

2010-03-29T15:50:04+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:14:26+02:00
Filmy z prl-u to
KOZIOŁEK MATOŁEK
ZORRO
SŁOŃ DOMINIK
KOBRA
ZWIERZYNIEC
GUCIO I CEZAR
BONANZA
Polska Rzeczpospolita Ludowa (PRL) - oficjalna nazwa państwa polskiego w latach 1952-1989. Uprzednio w latach 1945-1952 ten sam organizm państwowy funkcjonował jako podmiot prawa międzynarodowego pod nazwą Rzeczpospolita Polska. Zwana propagandowo Polską Ludową - był to kolokwialny eufemizm na okres monopartyjnych rządów PPR, a od 1948 PZPR w Polsce.
1 5 1