Wiem, że to banalne, ale nie chce mi się myśleć nad takim złożonym zadaniem. ;d

zadanie 4, str 70, ćw. My i historia, Historia i społeczeństwo klasa 5

ZADANIE 4.
Ułóż rozsypane zdanie i wpisz je w ramkę.
dzielnicowego, okres, mimo, rozbicie, 2. połowa XII wieku, gospodarki, XIII, polskich, to, rozwoju, na, postępu, ziemiach, i, wiek. ;]

10 punkt za rozwiązanie + :
1 punkt za fatygę. xd
1 punkt GRATIS. ;p

2

Odpowiedzi

2010-03-29T15:58:23+02:00
Okres rozbicia dzielnicowego na ziemiach polskich to 2 połowa XII wieku mimo postępu i rozwoju gospodarki XIII wieku.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:59:28+02:00
2 połowa XII wieku i XIII wiek to okres rozwoju gospodarki na polskich ziemiach mimo okresu rozbicia dzielnicowego.

`. nie wiem chyba coś takiego xdd
8 5 8